דילוג לתוכן

משלוחים לכל רחבי הארץ  –  משלוח חינם בקניה מעל 300 ש״ח

תקנון ותנאי שימוש באתר NoWheat

ברוכים הבאים לאתר האינטרנט NoWheat (להלן: "האתר").

תקנון זה מגדיר את הזכויות והחובות של המשתמשים והמזמינים באתר, וכן את תנאי השימוש ורכישת המוצרים. השימוש באתר וההזמנה באמצעותו מהווים הסכמה מלאה ובלתי מסויגת לתנאי תקנון זה, ולכן אנו ממליצים לקרוא אותו בעיון.

  1. כללי
    1.1. האתר מופעל ומנוהל על ידי ליטל קורן, ע.מ. 558582466, מרחוב שבט זבולון, אשדוד (להלן: "החברה").
    1.2 . האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת מוצרי מזון ומוצרים נלווים, כולם ללא גלוטן (להלן: "המוצרים"), לקהל הרחב בישראל, וביניהם צליאקים, רגישים לגלוטן ואנשים המעוניינים לצרוך מוצרי מזון מגוונים ובריאים.
    1.3 . התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והוא מתייחס לנקבה ולזכר כאחד.
    1.4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ו/או לשנות את תנאי התקנון, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, וללא צורך במתן הודעה מוקדמת. כל שינוי יפורסם באתר ויהיה מחייב מרגע פרסומו.
    1.5 . רישומי המחשב של החברה בדבר הפעולות שיבוצעו באמצעות האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
    1.6 . כותרות הסעיפים הינן לנוחות הקורא בלבד ואין לייחס להן משמעות פרשנית.
    1.7. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ כחוק, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
  2. כשירות וזכות שימוש באתר
    2.1 . כל אדם המצהיר על היותו בן 18 ומעלה ובעל כשרות משפטית מלאה, תושב ישראל בעל תעודת זהות תקפה וכתובת מגורים קבועה, ובעל כרטיס אשראי ישראלי תקף של אחת מחברות האשראי המוכרות בישראל, רשאי לבצע רכישות באתר.
    2.2 החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, למנוע מכל משתמש את השימוש באתר או חלק ממנו, ולבטל הזמנות, בין היתר, במקרים הבאים:
    א. אם מסר פרטים שגויים או חלקיים בעת הרישום או ביצוע ההזמנה.
    ב. אם ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או עלולים לפגוע בחברה, במוצריה, באתר, או בצדדים שלישיים.
    ג. אם הפר איזה מתנאי תקנון זה או תנאי הסכם אחר עם החברה.
    ד. אם כרטיס האשראי שברשותו נחסם או הוגבל.
    ה. אם נותרה יתרה חוב כלפי החברה או כלפי חברות הקשורות אליה.
    ו. אם כוונת המשתמש לבצע פעולה שאינה חוקית או שאינה תואמת את מטרות השימוש באתר.
  3. הליך הרכישה באתר
    3.1 רכישת מוצרים באתר תתבצע באמצעות הוספת המוצרים הרצויים לסל הקניות באתר.
    3.2 השלמת ההזמנה ואישורה מותנים במילוי פרטים מלאים ונכונים (שם מלא, כתובת, מספר טלפון, כתובת דוא"ל), וכן בפרטי כרטיס אשראי תקף או אמצעי תשלום אחר המקובל באתר.
    3.3 מילוי הפרטים והשלמת ההזמנה מהווים אישור מצד המשתמש לנכונותם.
    3.4 אישור ההזמנה יינתן רק לאחר קבלת אישור חברת האשראי או אישור חברת הסליקה על ביצוע התשלום. במקרה בו לא התקבל אישור תשלום, ההזמנה תבוטל אוטומטית.
    3.5 מועדי האספקה יחלו להיספר מיום קבלת אישור התשלום כאמור בסעיף 3.4.
    3.6 החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנה בכל עת, לרבות במקרים של טעות בתום לב בתיאור מוצר או במחירו, חוסר במלאי, או תקלה טכנית. במקרה כזה, הודעה על הביטול תישלח למזמין, והוא לא יחויב בגין ההזמנה או יזוכה במלוא הסכום ששולם.
    3.7 תמונות המוצרים באתר הינן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין מראה המוצרים בתמונה לבין מראם במציאות. נתונים מדויקים על כל מוצר יופיעו בדף המוצר.
  4. מחירים ותשלומים
    4.1 המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ כחוק, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
    4.2 המחירים אינם כוללים דמי משלוח, אשר יתווספו לעלות ההזמנה בהתאם למדיניות המשלוחים המפורטת בסעיף 5 לתקנון זה.
    4.3 התשלום עבור המוצרים יתבצע באמצעות כרטיסי אשראי.
    4.4 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים ודמי המשלוח בכל עת וללא הודעה מוקדמת. המחיר המחייב הוא המחיר המפורסם באתר במועד השלמת ההזמנה.
    4.5 כל מבצע, הנחה או הטבה שיפורסמו באתר יהיו בתוקף לפרק זמן מוגבל ובכפוף לתנאי המבצע הספציפיים. החברה רשאית לשנות או לבטל מבצעים אלו בכל עת.
  5. משלוחים ואספקה
    5.1 מדיניות משלוחים:
    א. שליח עד הבית: אספקת המוצרים תתבצע באמצעות חברת שליחויות חיצונית לכתובת המזמין.
    ב. איסוף עצמי מאשדוד: ניתן לבצע איסוף עצמי של ההזמנה מכתובת החברה בשבט זבולון, אשדוד, בתיאום מראש בלבד ובשעות הפעילות שייקבעו.

    5.2 זמני אספקה:
    א. זמני האספקה המשוערים למוצרים הם עד 4 ימי עסקים ממועד אישור התשלום (כמפורט בסעיף 3.4) והכנת המשלוח.
    ב. הזמנות שיתקבלו עד השעה 13:00 יוכנו באותו היום, הזמנות שיתקבלו לאחר מכן יוכנו ביום העסקים הבא.
    ג. "ימי עסקים" לצורך חישוב זמני האספקה אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג, חגים וימי שבתון.
    ד. ייתכנו עיכובים בלתי צפויים בזמני האספקה, שאינם בשליטת החברה (לדוגמה: כוח עליון, שביתות, עיכובים מצד חברת השליחויות). במקרים כאלה, החברה תפעל לעדכן את המזמין בהקדם ולא תישא באחריות לעיכוב.
    ה. במקרה של משלוחים לאזורים מרוחקים, זמני האספקה עשויים להיות ארוכים יותר (עד 7 ימי עסקים).
    5.4 הזמנה ואספקה של מוצרי מאפה טריים:
    א. יש לבצע את ההזמנה של מוצרי המאפה הטריים עד ליום רביעי בשעה 12:00 דרך האתר בלבד.
    ב. האיסוף והמשלוח של מוצרי המאפה הטריים יתבצע בימי חמישי החל מהשעה 12:00.
    ג. במידה וההזמנה כוללת מוצרים נוספים מלבד מוצרי המאפה הם יסופקו יחד עם המשלוח של המאפים, ביום חמישי.
    ד. הזמנת מאפים טריים שהתקבלה באתר ביום רביעי אחרי השעה 12:00 תסופק רק ביום חמישי של השבוע הבא. 

    5.4 עלויות משלוח:
    א. דמי המשלוח יצוינו בסל הקניות לפני השלמת ההזמנה וישולמו על ידי המזמין.
    ב. החברה רשאית להציע מעת לעת מבצעי משלוח חינם, בכפוף לתנאים שיפורסמו (לדוגמה: משלוח חינם ברכישה מעל סכום מסוים)5.4 אחריות המזמין בקבלת המשלוח:
    א. באחריות המזמין לוודא שהפרטים שהוזנו נכונים ומדויקים. במקרה של פרטים שגויים או חלקיים, עלול להיגרם עיכוב באספקה או חיוב בדמי משלוח נוספים.
    ב. מומלץ לבדוק את תכולת המשלוח בסמוך לקבלתו. בכל מקרה של פגם או חוסר, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בתוך 24 שעות מהקבלה.
    ג. החברה לא תישא באחריות לכל איחור או עיכוב באספקת מוצרים שנגרם כתוצאה מפרטי התקשרות שגויים או חסרים שנמסרו על ידי המזמין, או כתוצאה מכוח עליון.
  6. ביטול עסקה והחזרת מוצרים
    6.1 ביטול עסקה יתבצע בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, והתקנות מכוחו.
    6.2 הודעה על ביטול עסקה: ניתן לבטל עסקה על ידי מתן הודעה בכתב (בדואר אלקטרוני) לשירות הלקוחות של החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה (לפי המאוחר מביניהם).
    6.3 תנאים לביטול עסקה והחזרת מוצרים:
    א. מוצרי מזון:
    * לא ניתן להחזיר או לבטל רכישה של מוצרי מזון שאינם פגומים, מקולקלים, פגי תוקף או שאינם תואמים לתיאור המופיע באתר.
    * במקרה של מוצר מזון פגום / מקולקל / פג תוקף / שאינו תואם לתיאור, יש לפנות לשירות הלקוחות בתוך 24 שעות ממועד קבלת המשלוח. החברה תבחן את המקרה ותפעל להחלפה או זיכוי כספי, לפי שיקול דעתה ובהתאם לחוק. ייתכן שתידרש הצגת תמונה של המוצר הפגום.
    ב. מוצרים שאינם מזון (כגון אביזרים נלווים, כלי מטבח וכו'):
    * ניתן לבטל עסקה ו/או להחזיר מוצר בכפוף לכך שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה, נזק, פגם, קלקול מכל מין וסוג, ולא נעשה בו כל שימוש.
    * מוצר שהוחזר כאמור יזוכה בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלתו בחברה, למעט דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וכן דמי משלוח (אם שולמו).
    * עלות משלוח המוצר חזרה לחברה תחול על המזמין, אלא אם כן הוסכם אחרת.
    6.4 אופן החזרת המוצר: במקרה של החזרת מוצר (כאשר הדבר אפשרי על פי החוק ותנאי התקנון), על הלקוח להחזירו לכתובת החברה בשבט זבולון, אשדוד, בתיאום מראש.
  7. הגבלת אחריות
    7.1 החברה עושה כל שביכולתה כדי לוודא שכל המוצרים הנמכרים באתר הינם איכותיים ותקינים, בעלי כשרות מתאימה (כאשר רלוונטי), ובעלי תו תקן מתאים למוצרים ללא גלוטן (כאשר רלוונטי).
    7.2 אחריות החברה מוגבלת למתן זיכוי כספי בגובה עלות המוצר שנרכש או החלפת המוצר, ולא תעלה על מחיר המוצר שנרכש על ידי הלקוח.
    7.3 החברה אינה אחראית לכל נזק עקיף או ישיר, תוצאתי או מיוחד, הנובע משימוש במוצרים ו/או מאי עמידה בהוראות השימוש והאחסון של היצרן. האחריות על המוצרים, טיבם, איכותם ותכולתם (לרבות הצהרות על היעדר גלוטן, כשרות, או כל תווית תזונתית אחרת) חלה על היצרנים ו/או היבואנים בלבד.
    7.4 האתר והשימוש בו ניתנים כפי שהם ("AS IS"). החברה לא תישא באחריות לכל נזק, הפסד, או הוצאה כלשהי, לרבות נזק עקיף או תוצאתי, שייגרמו למשתמש או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מהשימוש באתר, לרבות תקלות טכניות, הפסקות חשמל, או מתקפות סייבר.
    7.5 החברה אינה מתחייבת כי השימוש באתר יהיה רצוף, זמין או נטול טעויות.
  8. קניין רוחני
    8.1 כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות סימני מסחר, פטנטים, זכויות יוצרים, עיצובים, תוכנות, מאגרי מידע, גרפיקה, קוד האתר, תמונות, טקסטים, שמות מתחם (דומיינים) וכל חומר אחר הנכלל באתר, הינם רכושה הבלעדי של החברה (או של צדדים שלישיים שהעניקו לחברה רישיון שימוש בהם).
    8.2 אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק, לשנות, לעבד, לפרסם, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, לשדר, להעמיד לרשות הציבור או לעשות כל שימוש מסחרי או אחר בתוכן האתר, כולו או חלקו, ללא קבלת הסכמה מפורשת מראש ובכתב מהחברה.
    8.3 השם "NoWheat", שם המתחם (הדומיין) של האתר, סימן המסחר (לוגו) של החברה, והסלוגן "Gluten free ideas & products" הינם קניינה הבלעדי של החברה ואין לעשות בהם כל שימוש ללא הסכמה מראש ובכתב מהחברה.
  9. הגנת פרטיות וסודיות מידע
    9.1 החברה מחויבת לשמירה על פרטיות המשתמשים ונוקטת באמצעי אבטחת מידע מקובלים על מנת להגן על המידע האישי שנמסר לה.
    9.2 הפרטים האישיים והמידע הנמסר על ידי המשתמשים ישמשו את החברה למטרת ביצוע וניהול ההזמנות, וכן למטרות שיווקיות וסטטיסטיות פנימיות, בכפוף להסכמת המשתמש ולחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981.
    9.3 החברה לא תמסור את פרטי המשתמש לצדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:
    א. לצורך השלמת ההזמנה (לדוגמה: מסירת פרטי משלוח לחברת שליחויות).
    ב. במקרה של מחלוקת משפטית או צו שיפוטי המחייב זאת.
    ג. במקרה שהמשתמש הפר את תנאי תקנון זה או ביצע מעשה שאינו חוקי.
    ד. במקרה של מיזוג או מכירת פעילות האתר או החברה, ובלבד שהצד השלישי יתחייב לשמור על פרטיות המשתמשים.
    9.4 המשתמש מאשר לחברה לשלוח אליו הודעות שיווקיות ועדכונים (ניוזלטר) באמצעות דואר אלקטרוני ו/או הודעות SMS, ובלבד שניתנה לכך הסכמתו מראש וניתנה לו האפשרות להסיר את עצמו מרשימת התפוצה בכל עת.
    9.5 האתר משתמש בקבצי "עוגיות" (Cookies) וטכנולוגיות דומות לצורך תפעול תקין של האתר, איסוף נתונים סטטיסטיים, התאמת חווית הגלישה, שיווק מחדש (Remarketing) ועוד. המשתמש רשאי לשנות את הגדרות הדפדפן שלו כך שידחה קבצי "עוגיות".
  10. סמכות שיפוט
    10.1 על תקנון זה ועל כל עניין הנובע ממנו או הכרוך בו, יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.
    10.2 סמכות השיפוט הבלעדית בכל מחלוקת הנוגעת לתקנון זה ו/או לשימוש באתר ו/או לרכישת מוצרים דרכו, נתונה לבתי המשפט המוסמכים בעיר אשדוד, למעט אם נכתב במפורש בחוזה ההתקשרות עם חברת הסליקה שאז סמכות השיפוט היא בהתאם לאותה חברת סליקה.
  11. שירות לקוחות
    11.1. לשאלות ובירורים, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה באחת מהדרכים הבאות:
    א. דואר אלקטרוני: office@nowheat.co.il
    ב. טלפון: 054-4344947
    ג. שעות פעילות: שעות וימי פעילות,  ימים א'-ה', בין השעות 9:00-18:00.
    11.2 החברה תעשה כל שביכולתה על מנת לספק מענה מקצועי ומהיר לכל פניות המשתמשים.
עגלת קניות

ברוכים הבאים לחנות החדשה שלנו!

 אנחנו כל כך נרגשים לפתוח את הדלתות ולקבל אתכם!

כרגע אנחנו בשלבי הרצה, אז ייתכן שלא תמצאו את כל המוצרים זמינים – אבל אל תדאגו, אנחנו עובדים קשה להביא לכם עוד ועוד דברים טעימים. 

השארו איתנו, זה רק ההתחלה!

יש לכם רעיונות? הערות? בקשות מיוחדות?
נשמח לשמוע מכם!  

בואו נתחיל את המסע הזה יחד!